Tanár úrnak tisztelettel jelentem, felkészültünk a tanévre

  • A könyv és füzetcsomagolással eltöltött órák száma: 4
  • A tantárgyankénti mappák és a hozzájuk tartozó almappák száma: 16
  • Az iskolába bevitt váltócipők száma: 2 (egy a testnevelésre és egy benti cipőnek)
  • Kitöltött, aláírt és leadott nyilatkozatok száma: 4
  • A tanévkezdéssel kapcsolatos információkat tartalmazó, fogadott e-mailek és FB bejegyzések száma: 23
  • A különböző borítékok száma, amikben különböző befizetéseket teljesítettünk: 9

 

Tanár úrnak tisztelettel jelentem, hogy a szülői értekezleten tudomásulvételre kerültek az alábbiak:

  • Mégsem az idei tankönyvek kellenek, hanem a tavalyi könyvek, itt már rögtön az első héten hibáztunk.
  • A gyerekek sajnos sokat felejtettek a nyáron, ezért rendkívül szégyelljük magunkat.
  • Idén újult erővel fogjuk rávenni a gyerekeinket arra, hogy az iskolában viselkedjenek jól, tartsák rendbe a dolgaikat és viselkedjenek fegyelmezetten az órákon. Tavaly még kudarcot vallottunk, de idén minden jobb lesz.
  • Természetesen igyekszünk mindent megtanítani a gyerekeknek, amire csak az iskolában szüksége lehet. Együtt fog dobbanni a szívünk a teljes tanári karral. Nyomkövető kutyaként fogjuk felszippantani a számon kérendő ismereteket, és ígérjük, hogy a tudást úgy fogjuk átadni, hogy a gyerekek értsék is, ne csak bemagolják.
  • A tanári kar felhívta a szülők figyelmét arra, hogy gondoljunk csak bele milyen nehéz a gyerekeknek. Korán kelnek, lenyomnak minimum 5-6-7 tanítási órát, majd 1 óra napközit. A gyerekek fáradtak, ezért a szülőknek sokkal türelmesebbnek kell lenniük, amikor az iskolából hazamenet, 5 óra után újra felveszik velük a fonalat és megtanítják nekik azt, amit az iskola később számon fog kérni rajtuk.

 

Tanár úrnak tisztelettel jelentem, hogy az iskolakezdés által indokolt szükséges intézkedéseket megtettük:

  • A kistestvéreket a nagyszülőknél helyeztük el minden tanítási nap délután 5 órától 8 óráig, hogy az iskolás a maradék házi feladatát teljesítse, illetve megtanulja az előírtakat (az iskolában nincsen idő a tanulásra).
  • Anyuka a főállását részmunkaidősre alakította, hogy legyen ideje a gyereket elvinni a suliba és el is hozni onnan.
  • A szombatra eső tanítási (és egyébként munka)napokra apuka vette ki a szabadságokat, hogy a 12 óráig lezavart tanítási órák után legkésőbb 13 óráig el tudja hozni a gyereket az iskolából, mert nem lesz ügyelet. Tulajdonképpen haza sem megy apa, megvárja a gyereket a suli előtt.
  • Felállítottuk az iskola által megkövetelt precíz napirendet a tanítási napokra:

6:00 – Ébresztő

6:15 – Reggeli

6:45 – Táska és egyéb iskolába szállítandó cuccok ellenőrzése

7:00 – Indulás az iskolába

7:30 – Megérkezés az iskolába, a felszerelés ellenőrzése és a még esetlegesen hiányzó házi feladatok pótlása, gyors ismétlés, mert reggel fog a legjobban a gyerek agya

13:00 – Anyuka a munkahelyén elkészíti a gyakorlásra szánt extra feladatlapokat, tantárgyanként külön-külön, és még a munkahelyén kinyomtatja (ezen fog gyakorolni a gyerek a napközi után)

16:15 – Találkozás az iskolában és az elkészült házi feladatok ellenőrzése, a még elkészítendő feladatok azonosítása, tanulni való hazahozatala

17:00 – A hiányzó házi feladatok pótlása, tanulás, gyakorlás

19:00 – Bepakolás ellenőrzőlista alapján a táskába, majd szabad foglalkozás

19:30 – Gyors barátkozás a kistestvérekkel és egyéb családtagokkal

21:00 – Alvás

 

Tanár úrnak tisztelettel jelentem, hogy az egész család készen áll az iskolai tanévre.